diff-anime i xbmc

diff-anime i xbmc

Postprzez huball » 9 lip 2014, 13:44

Obrazek

Witam,
Jako, że miałem trochę czasu to spożytkowałem go do zrobienia dodatku do xbmc obsługującego strony:
- diff-anime
- anime-centrum
- drama queen
- anime odcinki

Nie znam się za bardzo na programowaniu w pythonie więc projekt ten jest w zasadzie bardzo edukacyjny i raczej nie wyjdzie z fazy beta. Nie miałem czasu jeszcze go dobrze przetestować ale na win7 z xbmc gotham działa jak na razie to co ma działać. Także jeśli ktoś chciałby skorzystać to proszę bardzo. Niżej podaje link z repozytorium potrzebnym do instalacji. Jak ktoś zna xbmc to będzie wiedział co z tym zrobić.

Nastąpiła mała zmiana w koncepcji wtyczki. Dwie poprzednie zostały połączone i teraz z jednej można wejść do zbiorów anime-centrum i diff-anime. Poprzednie wtyczki nie będą już wspierane.
Nowy link do reopozytorium (repo przeniesione na Github):
https://github.com/huballo/xbmc-huball-repository/blob/master/repository.huball.zip?raw=true

Kilka fotek z dodatku.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Proszę pamiętać, że trzeba wpisać swój login i hasło w ustawieniach wtyczki aby móc ogląć odcinki z dfiff-anime!

Pozdrawiam

Aktualizacje:
Spoiler:
Ostatnio edytowano 25 mar 2015, 14:53 przez huball, łącznie edytowano 13 razy

huball
User

Re: diff-anime i xbmc

Postprzez MychaGDP » 9 lip 2014, 15:11

Bardzo dobra praca, należy Ci się respect.

MychaGDP
User

Postprzez Lasiu » 9 lip 2014, 18:20

Dobrze zrobione, jedyny problem jaki zauważyłem to taki, że nie można przewijać przy większej ilości odcinków.

Lasiu
Główny Administrator

Postprzez huball » 9 lip 2014, 19:57

Fajnie, że się komuś podoba.
Jutro zajrzę do tej większej ilości odcinków. I dodawanie do ulubionych trzeba poprawić bo nie działa jak powinno gdy się przechodzi do kolejnych podstron danej litery.
Dzięki za info.

huball
User

Postprzez Lasiu » 9 lip 2014, 21:36

Umiałbyś napisać aplikację dla androida?

Lasiu
Główny Administrator